معرفی دوره آموزشی غیرحضوری

معرفی دوره آموزشی غیرحضوری

1395-06-19 13:15

 


 

حضرت آیت اله العظمی خامنه ای(مدظله العالی):

” حقیقتاً محصول بسیار عظیم و باارزشی از شهید مطهری در اختیار ماست و باید آثار این استاد گران‌قدر را، که با فکر والای خود به جامعه‌ی فکری ما اهدا کرده است، به‌درستی دریافت کرد و آن را آموخت. من احساس می‌کنم هنوز در جامعه‌ی ما جوانان، روشن‌فکران، نویسندگان، دانشگاهیان و روحانیونی هستند که آثار فکری شهید مطهری را به‌طور کامل نخوانده و یا مورد تأمل قرار نداده‌اند. پس اقدام اول این است که ما آثار این فیلسوف بزرگ را مورد تأمل و استفاده قرار دهیم.“

 

 
 
1. دوره آموزش غیر حضوری آثار شهید مطهری(ره) برای افرادی که به هر علتی نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت داشته باشند، طراحی شده است.
2. در این دوره در مدت 2 سال و طی 5 سطح آموزشی، سیر مطالعاتی آسان به مشکل آثار شهید مطهری(ره) مطالعه می شود و بر طبق نیاز، برنامه های مکمل نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
3. هر سطح در یک دوره 4 ماهه برگزار می شود و در انتهای آن امتحان اینترنتی برگزار می شود که در صورت قبولی فرد وارد سطح بعدی خواهد شد.
4. هر سطح آموزشی شامل 4 یا 5 برنامه ی 1 ماهه است. در ابتدای هر ماه، یک برنامه ی مطالعاتی 1 ماهه روی سایت قرار می گیرد که در این آن برای هر هفته یک جلسه کلاس درس نظر گرفته شده است. برنامه ی هر هفته به شرح زیر است:
    1) مطالعه مقرری اعلام شده از کتاب
    2) گوش کردن صوت کلاس مربوط به مقرری اعلام شده (صوت کلاس آقای دکتر غلامی که در قسمت طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) روی سایت بارگذاری شده است)
    3) برنامه تکمیلی (این برنامه اجباری نبوده و اندیشه جو در صورت تمایل می تواند آن را اجرا نماید.)
5. اندیشه جویان دوره باید در طول ماه نسبت به تکمیل فرم حضور غیاب اقدام نمایند. پاسخ سؤالات این فرم به منزله ی حضور و غیاب در دوره بوده و 50 درصد از نمره پایانی به آن اختصاص خواهد داشت. مهلت ویرایش فرم حضور غیاب هر برنامه، حداکثر یک روز پس از پایان آن برنامه خواهد بود.
6. سوالات شرکت کنندگان در این دوره از طریق سایت و یا سرگروه ها پاسخ داده می شود. هم چنین برگزاری برنامه های حضوری نظیر همایش ها و ...، در صورت فراهم شدن امکانات لازم، در حین دوره اعلام خواهد شد.

 

 

 

assady
واقعا برام خیلی مفید بود..ممنون

29 خرداد 1395 12:07
said110
جواب آزمون کی اعلام میشه..

1 تیر 1395 21:32
بیان مرصوص
نقل قول: said110
جواب آزمون کی اعلام میشه..

سلام علیکم، جواب آزمون اعلام شده و سطح جدید هم از روز شنبه آغاز شده است.

2 تیر 1395 02:23
clever
با سلام هم اکنون هم ممکنه در سطح یک شرکت کرد؟
آیا امکان دارد شروع دوره را از طریق ایمیل به اطلاع برسانید؟
با تشکر

13 تیر 1395 14:06
بیان مرصوص
نقل قول: clever
با سلام هم اکنون هم ممکنه در سطح یک شرکت کرد؟
آیا امکان دارد شروع دوره را از طریق ایمیل به اطلاع برسانید؟
با تشکر

سلام علیکم، ثبت نام ان شاءالله 15 شهریور ماه از طریق سایت صورت می پدیرد.

14 تیر 1395 02:35
امل الفواد
از مرداد دیگه؟
باز من می دونم جا میمونم:|

27 تیر 1395 01:34
ghafari834
با سلام
امروز اول مرداد ماهه دیگه. پس چرا ثبت نام دوره مجازی شروع نشده belay

1 مرداد 1395 11:14
dtvkeivan
lol منظور مرداد 96

1 مرداد 1395 12:10
بیان مرصوص
نقل قول: امل الفواد
از مرداد دیگه؟
باز من می دونم جا میمونم:|

نقل قول: ghafari834
با سلام
امروز اول مرداد ماهه دیگه. پس چرا ثبت نام دوره مجازی شروع نشده belay

نقل قول: dtvkeivan
lol منظور مرداد 96

سلام علیکم، ثبت نام ان شاءالله از 20 شهریور ماه تا 3 مهر ماه از طریق سایت صورت می پذیرد.

1 مرداد 1395 17:42
r.a
سلام
مهلت ثبت نام کلاس های حضوری آیا تمام شده و اگر نه زمانش کی هست؟

11 مرداد 1395 17:55
بیان مرصوص
نقل قول: r.a
سلام
مهلت ثبت نام کلاس های حضوری آیا تمام شده و اگر نه زمانش کی هست؟

سلام علیکم، مهلت ثبت نام ادامه دارد.
http://aligholami.ir/news/akhbar-sh-motahari/400-sh-motahhari-mehr95.html

11 مرداد 1395 23:54
خانم ملکی
سلام علیکم. برای موضوع ولایت فقیه، دوره نمیگزارید؟

6 شهریور 1395 18:43
fateeh313
سلام برنامه سیر مطالعاتی مجازی، زمانبندیش که چقدر در روز باید وقت بذاریم چجوریه؟
لینکش که قابل دسترس نیست!

10 شهریور 1395 21:18
missleili
سلام . پس چرا لینک ثبت نام دوره مجازی در دسترس نیست؟

18 شهریور 1395 15:32
بیان مرصوص
نقل قول: missleili
سلام . پس چرا لینک ثبت نام دوره مجازی در دسترس نیست؟

سلام علیکم، مطابق اعلام قبلی ثبت نام ان شاءالله از 20 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

نقل قول: خانم ملکی
سلام علیکم. برای موضوع ولایت فقیه، دوره نمیگزارید؟

سلام علیکم، همایش ولایت فقیه تاکنون چندین بار برگزار و صوت آن در قسمت سخنرانی ها بارگزاری شده است.

18 شهریور 1395 23:21
yas7989
سلام
من ثبت نام کردم چرابرام فایل دریافت برتامه و حضورغیاب و...بازنمیشه

29 مهر 1395 12:37
بیان مرصوص
نقل قول: yas7989
سلام
من ثبت نام کردم چرابرام فایل دریافت برتامه و حضورغیاب و...بازنمیشه

سلام علیکم، شما با این نام کاربری ثبت نام نکرده اید. در صورت ثبت نام، نام کاربری شما در قسمت نل کاربری-پروفایل شخصی به "سطح1" تغییر می یابد. لطفا در اسرع وقت به لینک زیر مراجعه فرمایید.
http://aligholami.ir/news/sabt-nam-news/423-sabtnam-gheirhozuri-95.html

29 مهر 1395 14:04
monil
سلام و عرض ادب
با گذراندن سطح 1 بصورت غیر حضوری و در صورت قبولی در امتحان می توانیم در دوره 2 حضوری شرکت کنیم ؟

سلام علیکم
انتقال از دوره حضوری به غیر حضوری امکان دارد اما بالعکس خیر.
با آرزوی عاقبت بخیری

8 دی 1395 00:14
hosseini
با عرض سلام و خسته نباشید
من سطح 1 حضوری گذراندم و برای سطح 2 قصد دارم غیرحضوری ثبت نام کنم. ثبت نام سطح 2 غیرحضوری کی شروع می شود؟

11 بهمن 1395 13:37
بیان مرصوص
نقل قول: hosseini
با عرض سلام و خسته نباشید
من سطح 1 حضوری گذراندم و برای سطح 2 قصد دارم غیرحضوری ثبت نام کنم. ثبت نام سطح 2 غیرحضوری کی شروع می شود؟

سلام علیکم
ثبت نام از تاریخ نهم بهمن ماه آغاز شده است.
با آرزوی عاقبت بخیری

13 بهمن 1395 23:51
اطلاعات


برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.