جزئیات طرح آموزشی غیرحضوری(مهر94)

جزئیات طرح آموزشی غیرحضوری(مهر94)

1394-07-12 02:23

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

   با عرض سلام

ورود شما را به دوره آموزش مجازي سيــر مطالعاتي آثار استاد شهيد مطهري(ره) گرامي مي داريم.

   لازم است در ابتداي دوره توضيحاتي را در مورد طرح خدمت شما انديشه جوي گرامي مطرح نماييم تا ان شاءالله با ديدی كامل نسبت به جزئيات، عزمي جزم و همتي مضاعف وارد دوره شويم.

 

نكات مربوط به نام كاربري

  • برای اطمینان از ثبت نام خود، وارد قسمت پنل کاربری-پروفایل شخصی شوید. در صورتی که گروه کاربری شما سطح 1 بود یعنی ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است.
  • توجه كنيد شما توسط نام کاربری خود، به عنوان انديشه جوي دوره مجازي شناخته مي شويد. بنابراين براي انجام هركاري در طول دوره از قبيل ثبت نام، حضور غياب و آزمون، بايد ابتدا با نام كاربري خود وارد سايت شويد.

"لطفا حتما نام کاربری خود را به خاطر بسپارید"

 

  • در صورت فراموشی رمز عبور می توانید با وارد کردن نام کاربری خود از قسمت "رمز خود را فراموش کرده ام" ، رمز جدید را از طريق ايميلی که در هنگام ثبت نام در سایت ثبت کرده اید، دريافت نماييد.
  • شما مي توانيد از طريق بخش پنل کاربری- پروفايل شخصی، رمز عبور خود را تغيير دهيد.
  • توجه داشته باشيد كه به دليل كدينگ هاي مختلف زبان فارسي در كامپيوتر، تب لت و تلفن همراه، درصورتيكه نام کاربری شما به زبان فارسی باشد ممکن است با گوشی موبایل یا تب لت خود نتوانید داخل آن شده و با پيام خطا در نام كاربري يا رمز عبور روبرو شويد. در این صورت شما باید از طریق کامپیوتر اقداد نمایید.
  • اگر در طول دوره مشكلي در رابطه با ورود شما به سايت بوجود آمد، از طریق بخش "ارتباط با ما" مطرح فرماييد.
  • قسمت های مختلف مربوط به دوره از قبیل برنامه آموزشی، فرم حضور غیاب و ... در منوی اصلی سایت در قسمت دوره آموزشی غیرحضوری قرار می گیرد.

 

 

برنامه آموزشي

  • دوره آموزش غیرحضوری طی 2 سال و در 5 سطح برگزار می شود. جدول زمان بندی آموزشی جهت برنامه ریزی مراجعات به سایت، ابتدای هر سطح روی سایت قرار می گیرد.
  • برنامه ي مطالعاتي در ابتدای هر ماه، بر روی سایت قرار می گیرد. هر هفته به میزان یک جلسه مقرری خواهد داشت و در مواردی بر حسب ضرورت برنامه تکمیلی نیز ارائه خواهد شد. انجام برنامه های تکمیلی ضروری نیست و در نمره حضور غیاب محاسبه نمی شود.
  • شما باید در طول هفته ابتدا مقرري مشخص شده را از كتاب مطالعه، و سپس صوت جلسه مربوطه را از سايت دريافت كرده و گوش كنید. لازم به ذکر است که پاورپوينت تدريس آقاي دكتر غلامي روي سايت قرار دارد.
  • در مدت زمان بين ارسال برنامه تا زمان ارسال برنامه ماه بعد شما فرصت داريد پس از انجام هر قسمت، حضور خود را در فرم حضور و غيابي كه در سايت قرار مي گيرد ثبت نماييد. در طول هر ماه آموزشی فرم حضور و غیاب آن ماه توسط شما قابل ویرایش خواهد بود.
  • توجه داشته باشيد که بعد از اتمام هر ماه آموزشی، دسترسی شما به فرم حضور غیاب ماه گذشته بسته خواهد شد و نمی توانید آن را اصلاح یا تکمیل بفرمایید. بنابراين حتما در پر کردن فرم حضور غیاب خود نهایت دقت را به کار ببندید.
  • در طول مدت دوره سرگروه هایی که قبلا دوره را با موفقیت به اتمام رسانده اند با شما در ارتباط خواهد بود. شما می توانید سؤالات محتوایی خود را با آن ها مطرح کرده و یا از طریق بخش "ارسال سؤال" به سایت ارسال نمایید.

 

ارزيابي

  • نمره حضور غياب از 50، و نمره آزمون پاياني از 50 محاسبه خواهد شد. نمره كل با احتساب مجموع نمره حضور غياب و آزمون پاياني از ١٠٠ نمره محاسبه مي گردد. حداقل نمره قبولي 65 مي باشد.
  • ثبت حضور غياب به تفكيك براي مطالعه مقرري و گوش كردن به صوت صورت مي پذيرد. تنها در صورتيكه هر كدام به صورت كامل انجام شده بود حضور خود را ثبت نماييد و در غير اين صورت (حتي باقي ماندن مقدار كمی از آن ها) از ثبت حضور خودداري فرماييد.
  • آزمون پاياني به صورت تشریحی و از محتواي كتاب و مطالب مطرح شده در كلاس برگزار مي شود. بنابراين يادداشت برداري از صوت تدريس استاد قطعا به شما كمك خواهد كرد.
  • آزمون پاياني به صورت اينترنتي برگزار خواهد شد. بدين صورت كه در طول مدت زمان تعيين شده برای شرکت در آزمون، هر زماني كه مايل بوديد وارد صفحه آزمون شده و در مدت حدود ١٥٠ دقيقه به سؤالات پاسخ مي دهيد. هر فرد تنها يك بار دسترسي به صفحه آزمون دارد. در این مدت، در صورت قطع شدن اينترنت و يا هر اتفاق ديگر، مشكلي در سيستم آزمون شما پيش نمي آيد و شمارش معكوس ١٥٠ دقيقه اي شما هم چنان پيش مي رود. پس از پایان زمان، به هیچ وجه امکان وارد شدن به صفحه آزمون وجود نخواهد داشت.
  • در صورتي كه نمره كل  شما حداقل 65 از ١٠٠  باشد، به صورت اتوماتيك وارد سطح بعد خواهيد شد. در غير اين صورت براي ادامه دوره و شركت در سطح گذشته بايد دوباره ثبت نام فرماييد.

 

لطفا سؤالات خود را از طریق بخش "ارتباط با ما" مطرح نمایید.

 

 

با آرزوی عاقبت بخیری            

و من الله توفیق                

 

اطلاعات


برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

© تمام حقوق براي بيان مرصوص محفوظ است. ذکر مطلب در رسانه هاي چاپي و الکترونيکي فقط با کسب اجازه قبلي مجاز است.

طراحی، برنامه نویسی و پیاده سازی توسط دیتالایف انجین