ثبت نام دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره)

ثبت نام دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره)

1396-07-12 17:46

 

 

دریافت پوستر جهت چاپ

دریافت پوستر جهت انتشار در فضای مجازی

 

 

بنیاد شهید پالیزوانی(ره) برگزار می کند:

 

چهارمین دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره)

  

دوره دو ساله و دوره فشرده یک ساله

 

دوره سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) به شکل معمول در طول دو سال تحصیلی و طی 5 سطح برگزار می گردد.

در دوره فشرده، همه مباحث طی یک سال بررسی خواهد شد.

  

هر هفته باید مطابق برنامه، قسمت مشخصی از کتاب ها را مطالعه نموده و با استفاده از صوت، در کلاس شرکت فرمایید.

درصورت شرکت در دوره دوساله، می توانید روزهای سه شنبه ساعت 15:45 الی 19:20،

به صورت آنلاین در کلاس های دوره حضوری شرکت و یا از آرشیو آن استفاده نمایید.

 

میانگین زمان مورد نیاز برای شرکت در دوره:

دوره دوساله: 2/5 ساعت کلاس و حدود 50 صفحه مطالعه در هفته

دوره یک ساله: 5 ساعت کلاس و حدود 100 صفحه مطالعه در هفته

 

در پایان هر سطح، آزمون اینترنتی تشریحی برگزار می گردد.

 

دریافت مقرری، فایل های صوتی و متنی، ثبت حضور غیاب و آزمون، همه از طریق سایت صورت می پذیرد.

 

با توجه به حجم زیاد مطالب، توصیه می شود در دوره دوساله شرکت فرمایید.

 

زمان ثبت نام: 22 شهریور تا 11 مهر 96

 

آغاز دوره: 13 مهر 96

 

مبلغ 15 هزار تومان در هر سطح، تنها بابت هزینه های برگزاری دوره در سایت در نظر گرفته شده که

می توانید با عنوان نذر فرهنگی پرداخت فرمایید.

اطلاع رسانی پس از پرداخت مبلغ مورد نظر لازم نیست.

شماره کارت 6037701481225404 به نام خانم سبا اسفندیاری

 

 

با توجه به برگزاری سطح یک دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) در سایت جدید، لطفا پس از ورود به لینک ثبت نام، نام کاربری جدیدی در سایت بنیاد شهید پالیزوانی ایجاد کرده و سپس در دوره مورد نظر خود ثبت نام فرمایید.


نکته مهم: درصورتیکه پیش از این در سایت aligholami.ir عضو بوده اید، لطفا آدرس پست الکترونیکی سابق خود را هنگام ایجاد نام کاربری جدید ثبت نمایید. نیازی به یکسانی نام کاربری و رمز عبور نیست.

 

 

مهلت ثبت نام پایان یافت.

 

 

لطفا سؤالات و مشکلات خود را از طریق بخش ارسال سؤال در همین سایت مطرح بفرمایید.

 

ceramicsa
با سلام
بنده قبلا سطح یک غیر حضوری را گذرانده ام. امکان ادامه وجود ندارد و دوباره باید در این دوره جدید ثبت نام کنم؟

22 شهریور 1396 18:30
assady
ببخشید الان یک ساله که منتظر مدرک دوره مطهری هستم؟هنوز برای ما ارسال نشده؟

23 شهریور 1396 12:11
بیان مرصوص
نقل قول: ceramicsa
با سلام
بنده قبلا سطح یک غیر حضوری را گذرانده ام. امکان ادامه وجود ندارد و دوباره باید در این دوره جدید ثبت نام کنم؟

سلام علیکم، ان شاءالله نیمه دی ماه برای ثبت نام در سطح 2 مراجعه فرمایید.

نقل قول: assady
ببخشید الان یک ساله که منتظر مدرک دوره مطهری هستم؟هنوز برای ما ارسال نشده؟

سلام علیکم، با عرض پوزش، الحمدلله بنیاد شهید پالیزوانی به تازگی به ثبت رسیده است. ان شاءالله در اسرع وقت، مدرک پایان دوره اعطاء خواهد شد.

23 شهریور 1396 18:05
25252525
سلام
ثبت نام در سایت جدید با مشکل برام رو به رو شد ایمیلمو قبول نمی کنه متاسفانه
با تشکر از زحماتتون

23 شهریور 1396 18:41
بیان مرصوص
نقل قول: 25252525
سلام
ثبت نام در سایت جدید با مشکل برام رو به رو شد ایمیلمو قبول نمی کنه متاسفانه
با تشکر از زحماتتون

سلام علیکم، لطفا در بخش ارسال سؤال دقیقا مشکل را مطرح بفرمایید.

25 شهریور 1396 16:17
labaik
سلام..خسته نباشید
کلاس آن لاینی که گذاشتید روزهای سه شنبه هست و من روزهای سه شنبه همون ساعت کلاس دیگه ای دارم...علاقه به شرکت در کلاسهای این دوره رو دارم چطور میتونم شرکت کنم و کلاسهای آن لاین هم داشته باشم...لطفا راهنماییم کنید....ممنون

سلام سایت چرا باز نمیشه برای ثبت نام؟

26 شهریور 1396 19:59
یارولایت
سلام علیکم.بنده قبلا سطح یک رو گذراندم،برای ادامه باید چکار کنم؟

27 شهریور 1396 11:03
fatemeq
سلام،من چندروز پیش دوره رو ثبت نام کردم.اما در پنل کاربری قسمت پروفایل شخصی ثبت نشده.میخواستم ببینم ثبت نامم انجام شده یا نه؟

28 شهریور 1396 12:52
montazeram
باسلام
برای ثبت نام در سطح 3 از چه طریقی باید ثبت نام کنیم

29 شهریور 1396 22:22
labaik
سلام..امکان داره سوالات رو پاسخ بدید؟

1 مهر 1396 10:57
mohseneshahid
سلام چرا قسمت ثبت نام باز نمیشه؟

3 مهر 1396 13:24
بیان مرصوص
نقل قول: labaik
سلام..خسته نباشید
کلاس آن لاینی که گذاشتید روزهای سه شنبه هست و من روزهای سه شنبه همون ساعت کلاس دیگه ای دارم...علاقه به شرکت در کلاسهای این دوره رو دارم چطور میتونم شرکت کنم و کلاسهای آن لاین هم داشته باشم...لطفا راهنماییم کنید....ممنون

سلام سایت چرا باز نمیشه برای ثبت نام؟


سلام علیکم
شما در طول یک هفته آموزشی باید مقرری مربوطه را مطالعه و در کلاس شرکت فرمایید. برای شرکت در کلاس آنلاین می توانید روز سه شنبه ساعت 15:45 به سایت مراجعه فرمایید و در غیر این صورت از آرشیو صوتی استفاده نمایید.

نقل قول: یارولایت
سلام علیکم.بنده قبلا سطح یک رو گذراندم،برای ادامه باید چکار کنم؟


سلام علیکم
برای ثبت نام در سطح دو 14 دی ماه به سایت مراجعه فرمایید.

نقل قول: fatemeq
سلام،من چندروز پیش دوره رو ثبت نام کردم.اما در پنل کاربری قسمت پروفایل شخصی ثبت نشده.میخواستم ببینم ثبت نامم انجام شده یا نه؟


سلام علیکم، دوره جدید سیرمطالعاتی در سایت جدید برگزار می گردد. بنابراین اطلاعات شما نیز در آن سایت ثبت خواهد شد.
آدرس سایت جدید: www.shahidpalizvani.ir

نقل قول: labaik
سلام..امکان داره سوالات رو پاسخ بدید؟

نقل قول: montazeram
باسلام
برای ثبت نام در سطح 3 از چه طریقی باید ثبت نام کنیم


سلام علیکم، ثبت نام سطح سه ان شاءالله اردیبهشت ماه سال آینده صورت می گیرد.

نقل قول: labaik
سلام..امکان داره سوالات رو پاسخ بدید؟


سلام علیکم
با عرض پوزش، ثبت نام شما در دوره غیرحضوری با موفقیت انجام شده است.

نقل قول: mohseneshahid
سلام چرا قسمت ثبت نام باز نمیشه؟

سلام علیکم، دقیقا با چه مشکلی برخورد می کنید؟

6 مهر 1396 08:21
n.masoomi
با سلام، من مراحل ثبت نام در دوره غیر حضوری را انجام دادم ولی ایمیلی به من ارسال نشد تا ثبت نام را تکمیل کنم. باید چه کاری انجام بدم؟

6 مهر 1396 14:40
hassani
باسلام بنده مراحل ثبت نام را انجام دادم ولی جایی برای پرداخت هزینه دوره نبود و اینکه برای استفاده از کلاس آنلاین چه نرم افزارهایی روی سیستم نصب باشه ؟ با تشکر

7 مهر 1396 17:38
1375m1937
باسلام میخاستم بپرسم که مکان کلاس ها کجا برگزار میشود؟

9 مهر 1396 00:20
بیان مرصوص
نقل قول: n.masoomi
با سلام، من مراحل ثبت نام در دوره غیر حضوری را انجام دادم ولی ایمیلی به من ارسال نشد تا ثبت نام را تکمیل کنم. باید چه کاری انجام بدم؟


سلام علیکم
لطفا قسمت spam ایمیل خود را چک بفرمایید. در صورت عدم دریافت، نام کربریتان را از طریق ایمیل خودتان به آدرس زیر ارسال بفرمایید.
bayanemarsous@gmail.com

نقل قول: hassani
باسلام بنده مراحل ثبت نام را انجام دادم ولی جایی برای پرداخت هزینه دوره نبود و اینکه برای استفاده از کلاس آنلاین چه نرم افزارهایی روی سیستم نصب باشه ؟ با تشکر


سلام علیکم
امکان پرداخت هزینه دوره به صورت اینترنتی وجود ندارد.
برای استفاده از کلاس آنلاین باید آخرین نسخه firefox را روی دستگاه خود نصب بفرمایید.

نقل قول: 1375m1937
باسلام میخاستم بپرسم که مکان کلاس ها کجا برگزار میشود؟

سلام علیکم
تقاطع نیایش و خیابان ولیعصر(عج)، دانشکده پرستاری دانشگاه شهید بهشتی(ره)

9 مهر 1396 05:56
1375m1937
باسلام مجدد میخواستم بپرسم که در طرح 2ساله غیرحضوری حتما باید در کلاس ها بصورت حضوری شرکت کرد چون منزل ما قم هست و مشکل هست برای رفت و آمد. خیلی ممنون

10 مهر 1396 00:07
golshani
با سلام
من سال گذشته تا سطح 4 رو غیر حضوری شرکت کردم. برای ادامه و گذراندن سطح 5 چطور باید اقدام کنم؟ امکان اینکه هر ترم برای هر سطح دوره غیر حضوری در نظر بگیرید وجود نداره ؟(با توجه به اینکه حضور فیزیکی منتفی است و بحث حد نصاب مطرح نیست)

11 مهر 1396 13:37
کشاف
سلام علیکم
در دوره دوساله غیر حضوری، تمام آثار شهید مطهری مطالعه میشود؟

11 مهر 1396 17:21
بیان مرصوص
نقل قول: 1375m1937
باسلام مجدد میخواستم بپرسم که در طرح 2ساله غیرحضوری حتما باید در کلاس ها بصورت حضوری شرکت کرد چون منزل ما قم هست و مشکل هست برای رفت و آمد. خیلی ممنون

علیکم السلام، خیر، کلاس های دوره غیرحضوری به صورت اینترنتی برگزار می گردد.

نقل قول: golshani
با سلام
من سال گذشته تا سطح 4 رو غیر حضوری شرکت کردم. برای ادامه و گذراندن سطح 5 چطور باید اقدام کنم؟ امکان اینکه هر ترم برای هر سطح دوره غیر حضوری در نظر بگیرید وجود نداره ؟(با توجه به اینکه حضور فیزیکی منتفی است و بحث حد نصاب مطرح نیست)

سلام علیکم، متأسفانه مقدور نیست. لطفا اواخر اردیبهشت ماه سال آینده به سایت مراجعه فرمایید.

نقل قول: کشاف
سلام علیکم
در دوره دوساله غیر حضوری، تمام آثار شهید مطهری مطالعه میشود؟

سلام علیکم، حدود 38 کتاب سیر مطالعاتی آسان به مشکل مطالعه می شود.

11 مهر 1396 23:12
hassani
باسلام
ساعت غیرحضوری چه زمانی است ؟
و اینکه پس از پرداخت شهریه چگونه شماره فیش د سامانه ثبت گردد. با تشکر

12 مهر 1396 11:08
msar
سلام بنده امروز در سایت عضو شدم و در سایت شهید پالیزوانی نیز عضو شدم و در دوره غیرحضوری دو ساله ثبت نام کردم.
شهریه رو چجوری باید پرداخت کنم


ممنون

12 مهر 1396 11:48
بیان مرصوص
نقل قول: hassani
باسلام
ساعت غیرحضوری چه زمانی است ؟
و اینکه پس از پرداخت شهریه چگونه شماره فیش د سامانه ثبت گردد. با تشکر

نقل قول: msar
سلام بنده امروز در سایت عضو شدم و در سایت شهید پالیزوانی نیز عضو شدم و در دوره غیرحضوری دو ساله ثبت نام کردم.
شهریه رو چجوری باید پرداخت کنم

ممنون


سلام علیکم
جزئیات و دستورالعمل دوره ان شاءالله تا روز شنبه بر روی سایت شهید پالیزوانی (ره) قرار خواهد گرفت.
پرداخت هزینه از هر طریقی به شماره کارت داده شده مقدور است.
با آرزوی عاقبت بخیری

12 مهر 1396 23:18
کشاف
سلام علیکم
بنده هم دیروز ثبت نام کردم. منتها از کجا باید بدونم که ثبت نامم درست بوده و ثبت شده؟

13 مهر 1396 09:29
fatemeq
سلام من دوره دوساله شرکت کردم.در قسمت حضورغیاب چند مورد برای روز دوازدهم مهرماه گذاشته شده.باید چطور برنامه اون کلاسهارو ببینیم و حضور بزنیم؟

13 مهر 1396 16:25
هدایت
سلام لطفا یه توضیحی درمورد سایت شهید پالیزبانی بدید و نحوه کارکردش و فرقش با اینجا چیه؟ما سوالاتمون رو کجا باید بفرستیم؟وضعیت گروه ها و مسعول گروها مشخص شده؟

13 مهر 1396 23:27
zmana
سلام
من موقع ثبت نام در دوره ی غیر حضوری فقط از طریق این سایت ثبت نام کردم و وارد سایت پالیزوانی نشدم. یعنی الآن ثبت نام من کنسل شده؟

14 مهر 1396 16:39
semc
سلام
من در سایت شهید پالیزوانی عضو شدم.. میخواستم ببینم همون عضویت کافیه برای عضو بودن در دوره غیرحضوری؟ یا باید انجا هم چیزی رو ثبت کنیم؟

14 مهر 1396 22:10
Rahro
سلام میشه الان هم ثبت نام کرد؟ خواهش میکنم...
الان که هنوز حتی یک جلسه هم برگزار نشده.

16 مهر 1396 11:01
بیان مرصوص
نقل قول: Rahro
سلام میشه الان هم ثبت نام کرد؟ خواهش میکنم...
الان که هنوز حتی یک جلسه هم برگزار نشده.

نقل قول: Rahro
سلام میشه الان هم ثبت نام کرد؟ خواهش میکنم...
الان که هنوز حتی یک جلسه هم برگزار نشده.

سلام علیکم
نام و نام خانوادگی خود را به وسیله ایمیلی که قصد دارید با آن در دوره شرکت نمایید به آدرس bayanemarsous@gmail.com ارسال بفرمایید.
با آرزوی عاقبت بخیری

18 مهر 1396 23:20
اطلاعات


برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.